Skip to main content

Beste,

Ik wil per documentenmap gaan analyseren wie er op vandaag een bepaalde gebruikersrol (rechten) gekregen heeft (dit ziekenhuisbreed). 

vb. 

map A

map B

map C

voor elke map wil ik weten wie de ingestelde documentbeheerders zijn. 

Is er hiervoor een rapport beschikbaar? Ik probeerde reeds ‘rechten gebruikers per documentmap’, maar hier moet ik effectief ook gebruikers gaan kiezen. Ik wil een overzicht genereren van die gebruikers met die specifieke rechten per map. (niet per document)

weet iemand hoe ik dit kan doen? 

Alvast bedankt, 

Sylvie

Hoi Sylvie,

Misschien ben je hiermee geholpen?

@Inge Kuijpers dankjewel voor je antwoordje. Ik ben echter op zoek naar de gebruikers die beheerrechten hebben op de verschillende documentenmappen. Via dit rapport krijg ik de documentbeheerders per document. Deze zijn bij ons vaak anders dan de personen met beheerrechten. 

Hoi ​@Kwaliteit AZ Delta,

Dan kun je daarvoor het rapport ‘Rechten op gebruikersrollen per documentmap’ gebruiken. Voor gebruikers kies je dan alle losse gebruikers en gebruikersgroepen en bij de rollen de rol die jullie voor documentbeheerders gebruiken.

Zou het kunnen dat onze groep gebruikers te groot is voor dit rapport? Ik krijg hier telkens een foutmelding

1. bij het aanmaken van het rapport in het voorbeeld: 

2. bij het uitvoeren van het rapport: 

of maak hiervan een servicedesk ticketje?

Hoi,

Hier lijkt inderdaad iets mis te gaan. Je kunt dit melden bij onze servicedesk, ik kan het helaas niet voor je omzetten omdat het e-mailadres dat je hier gebruikt niet bekend is bij onze servicedesk.

Reageer