Skip to main content
Beantwoord

Rapportage van gearchiveerde documenten

• December 22, 2025
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Graag wil ik een rapportage draaien van gearchiveerde documenten. In een eerdere topic werd vermeld dat dit nu mogelijk is, maar wie kan vertellen op welke manier?

Antwoord op het topic AnnetteG

Volgens mij moet je dan een zoekopdracht in de “module” gearchiveerde documenten uitvoeren. Dan zie ik een knop “naar excel exporteren”

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Genie
  • Antwoord
  • December 22, 2025

Volgens mij moet je dan een zoekopdracht in de “module” gearchiveerde documenten uitvoeren. Dan zie ik een knop “naar excel exporteren”

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Reiziger
  • December 23, 2025

Dank voor je reactie.

Op deze manier kan er inderdaad een export gedraaid worden. Hier tussen staan ook de documenten waarvan een nieuwe versie nog beschikbaar is. Graag wil ik een overzicht van de documenten die in z'n totaliteit gearchiveerd zijn (en dus niet meer beschikbaar). Is dat ook mogelijk?

Marjolein vd Wijst
Forum|alt.badge.img+3

Beste ​@Linda Diekema ,

Deze extra filter kun je toevoegen aan je zoekopdracht binnen ‘Gearchiveerde documenten’ middels de volgende stappen:

• Wijzig je zoekvraag
  • Kies voor: Geavanceerde modus inschakelen
  • Middels het + teken zoek je op: Versie
  • Kies: Veld Versie: Voorwaarde: is de laatste versie
  • Voer de zoekvraag uit

In de bijlage zie je hiervan een voorbeeld.

Forum|alt.badge.img

Beste ​@Marjolein vd Wijst,

Wij zouden ook erg graag inzicht hebben in onze gearchiveerde items zonder nog een gepubliceerde versie. 

Ik heb bovenstaande geprobeerd maar ik krijg dan ook documenten in mijn lijst waar nog wel een gepubliceerde versie van aanwezig is. Is er nog een andere mogelijkheid?

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@Jojanneke Giele 

De combinatie van deze twee criteria zijn mijns inziens het antwoord op je vraag:

• Veld Status Is niet een van 'Concept', 'In beoordeling ', 'Wachten op publicatie ', 'Gepubliceerd', 'Verlopen'        En
  • Veld Versie Is de laatste versie

Als je deze combinatie toepast vanuit het archief, dan krijg je geen gearchiveerde documenten terug waarvan nog een hogere versie bestaat in het actieve beheer. Maar je krijgt van ieder volledig gearchiveerd document alleen de hoogste/laatste versie te zien: