Skip to main content

Is er een mogelijkheid of truc om in DOC te rapporteren op paragrafen in een document? Er is een vraag om te kunnen aantonen in hoeveel zorgprotocollen de (bij ons nog niet verplichte) paragraaf Bronvermelding is ingevuld of juist niet. 

Robin geeft onderstaand als antwoord, dus ik hoop op een handige tip via het rapport ‘verwijzingen'.

De documenten kunnen gerapporteerd worden op basis van de normen waaraan ze zijn gerelateerd. Echter, er is geen specifieke informatie over rapporteren op ingevulde paragrafen in een document’.

Ik ben benieuwd,

groet, Judith

Hoi Judith,

Wanneer je een paragraaf verplicht hebt gemaakt, is het niet mogelijk een document te publiceren als de paragraaf niet is ingevuld. Met het verplicht maken borg je dus al dat de paragraaf altijd is gevuld in een gepubliceerde versie.

Hoi Inge, dank voor je reactie. Dat is mij bekend, alleen is bij ons nog niet besloten dat die paragraaf verplicht moet zijn (gaat wel komen!).

We willen kijken hoe het nu al gesteld is met het invullen ervan, omdat dit een toets-item wordt bij een aankomende audit. 

Hallo Judith,

Een rapport toevoegen waarbij je bij het filter controleert of een bepaalde paragraaf gevuld is is niet mogelijk. Je zou hier een nieuw idee voor kunnen posten.

Reageer