Vraag

Schrijver achterhalen van een document

  • 13 February 2023
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Badge +1

Is bij een document versie te achterhalen welke schrijvers zijn uitgenodigd en wie een conceptversie heeft ingediend als er meerdere schrijvers in de schrijversgroep zitten en auteur kunnen zijn?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb in documentbeheer de voor mij belangrijkste kolommen ingesteld om snel info te kunnen zien en filteren binnen documentbeheer.

Daarnaast kun je abonnementen binnen de pijler document gebruiken om als beheerder direct info te krijgen als uitgenodigde auteurs concept versies indienen. Ik kan zo goed volgen wat er gebeurt binnen alle documenten.

Wellicht is dit antwoord op je vraag !

 

Badge +1

Dan is het natuurlijk bij concept zichtbaar en te volgen, echter niet met terugwerkende kracht bij al gepubliceerde documenten.

Reputatie 5
Badge +8

Inderdaad niet met terugwerkende kracht na publicatie. Misschien is er een rapport te maken dat meer voldoet aan jouw vraag, maar dat heb ik zelf nog niet getest.

Volgens zijn hier wel mogelijkheden met de items :

  • Publicatie Datum = groter of gelijk - bv 60 dagen  
  • Laatst gewijzigd door 
  • etc…

Je zou ook het activiteitenlog kunnen gebruiken. Daar kun je alle activiteiten m.b.t. documenten vinden en dan zoeken op trefwoord ‘Ingeleverd'. Dit overzicht kun je dan exporteren naar Excel.
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring