In het sjabloon van de e-mail die gebruikers ontvangen op het moment dat zij een document moeten beoordelen, wordt verwezen naar de volgende code:
@@reviewround_instruction@@
Ik kan nergens vinden waar ik deze kan wijzigen. Is er iemand die mij verder kan helpen?
Antwoord op het topic Marjolein vd Wijst
Beste @Avital Laibowitz ,
Allereerst, welkom op de Community!
Deze code uit het systeemsjabloon kan worden aangepast op de volgende plek:
Ga naar Applicatiebeheer > Documenten: Beoordelingssjablonen
Open daar het beoordelingssjabloon dat staat ingesteld op de map van het document
Klik in de sectie Beoordelingsronden op Wijzigen
Klik de betreffende beoordelingsronde aan en kies het potloodje
De instellingen op de betreffende beoordelingsronde worden dan getoond. In het veld: Instructies voor de beoordelaar kun je een tekst plaatsen. Deze tekst wordt weergegeven in de e-mail naar de beoordelaar op de plaats waar in het sjabloon staat: @@reviewround_instruction@@.
Deze code uit het systeemsjabloon kan worden aangepast op de volgende plek:
Ga naar Applicatiebeheer > Documenten: Beoordelingssjablonen
Open daar het beoordelingssjabloon dat staat ingesteld op de map van het document
Klik in de sectie Beoordelingsronden op Wijzigen
Klik de betreffende beoordelingsronde aan en kies het potloodje
De instellingen op de betreffende beoordelingsronde worden dan getoond. In het veld: Instructies voor de beoordelaar kun je een tekst plaatsen. Deze tekst wordt weergegeven in de e-mail naar de beoordelaar op de plaats waar in het sjabloon staat: @@reviewround_instruction@@.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.