Skip to main content

We zijn gefuseerd met 2 andere organisaties en alleen wij gebruiken binnen voormalig Parkhuis momenteel Zenya Doc (en Flow). De kans is groot dat we voor de hele organisatie Zenya gaan gebruiken.

Omdat we nog lang niet alle processen en procedures en de daarbij behorende documenten geharmoniseerd hebben, houden we voorlopig nog veel documenten die naast elkaar moeten blijven bestaan. We gaan daarvoor portalen inrichten maar willen graag ook dat er duidelijk onderscheid is tussen documenten van 1 van de oud-organisaties en de nu al geharmoniseerde documenten.

Dus vb

medicatieprotocol voormalig Parkhuis

medicatieprotocol voormalig Y

medicatieprotocol voormalig Z.

 

Ik weet dat je heel snel aanpassingen in de velden kunt doen voor meerdere documenten (zoals wijzigen van woorden in titel) maar kun je ook in 1 keer in heel veel documenten in de titels een tekst toevoegen? Dus in dit geval aan alle documenten van fusiepartner Parkhuis de tekst ‘voormalig Parkhuis’ er aan toevoegen?

 

Ik heb gezocht in de community, maar kan het antwoord niet vinden.

 

Hoi Ineke,

Je kunt dat niet zelf snel toevoegen. Wellicht kunnen we dat als aanvullende service voor jullie uitvoeren, je kunt hiervoor contact opnemen met onze servicedesk zodat zijn kunnen nagaan wat de mogelijkheden zijn.


Ha Inge

 

dank je wel; ik ga contact opnemen met jullie servicedesk. 


Reageer