Vraag

Startportaal: portaal is in ontwikkeling.....

  • 18 November 2019
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Badge

Ik ben nog vrij onbekend met Iprova en heb derhalve een echte beginnersvraag met betrekking tot het startportaal:

  • ik heb onder applicatiebeheer>portalen een nieuwe portaal aangemaakt en deze bij gebruiker “administrator” onder instellingen als startportaal aangemerkt. Daarnaast heb ik in module Documenten een bescheiden mappenstructuur aangemaakt.

Nu krijg ik, als ik naar startpagina ga, de melding “IN ONTWIKKELING:  dit portaal is in ontwikkeling het bevat geen inhoud”.  Hoe geef ik hier inhoud aan en welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?

Met vriendelijke groeten,

 

Peter Boorsma (Zorggroep Oude en Nieuwe Land)

 


3 reacties

Reputatie 5

@P.Boorsma  fijn dat je je weg naar de community heb weten te vinden. Je kunt inhoud van iProva koppelen aan portalen middels ‘verzamelingen’. Simpelste variant (zodat je even kunt testen):

  • maak een verzameling ‘Alle documenten’
  • Kies in die verzameling alle documenten in de hoofdmap van iDocument, inclusief submappen
  • Zorg dat je ten minste 1 document gepubliceerd heb
  • Koppel deze verzameling ‘Alle document’ aan het portaal dat je hebt gemaakt.
  • Stel ten minste leesrechten in op je portaal

Succes!

Badge

Beste Job,

Vriendelijk bedankt voor je reactie. Aan de hand van je korte stappenplan is het me gelukt om mijn eerste portaal te voorzien van inhoud. 

Met vriendelijke groeten,

Peter

Reputatie 7

Hoi @P.Boorsma , fijn dat je op weg geholpen bent. Wellicht is dit topic over de inrichting van verzamelingen ook nog waardevol voor je. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring