Vraag

Stroomdiagram / procesflow aanmaken / reviseren / obsolete maken documenten

  • 22 August 2019
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

  • Niet actieve gebruiker
  • 1 reactie
Hallo,

Zijn er voor iProva stroomdriagrammen / flowcharts beschikbaar met daarin overzicht van de verschillende stappen die je doorloopt bij het maken tot publiceren van een document inclusief de benaming van de document status per stap?

Alvast bedankt voor een reactie!

Bas

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Mogelijk is het stroomschema in deze training het directe antwoord op de vraag, zie Beoordelingssjablonen - bepaal zelf de beoordelingsworkflow

De kleuren die gebruikt zijn in het stroomschema in die training komen overeen met de kleuren in de documentbeheer applicatie.
De namen van de statussen zijn ook gelijk, behalve voor de beoordelingsfase van een document.
Voor documenten in beoordeling geldt dat ze de statusnaam overnemen van de naam/namen die je per beoordelingsronde instelt in de beoordelingsworkflow. In voornoemde training zie je hoe je die namen zelf instelt.

Maar mogelijk zit er meer achter deze vraag, dan ik nu inschat?
Beste Chaim,

Bedankt voor je reactie. De vraag die nog niet beantwoord is voor mij is: Wat is de status in het systeem van een document als deze in de beoordelingsronde zit? Even los van hoe deze beoordeling er verder uitziet....ben ik benieuwd naar de status naam..

Alvast bedankt.

Bas
De naam van de status heeft dan de naam van de beoordelingsronde, de status heeft de paarse 'beoordeling' kleur.
Voor rapportage heeft de status de naam 'in beoordeling', deze kun je openklappen en daarna specifieke beoordelingsronden selecteren.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring