Van een van de documentbeheerders krijg ik de vraag of er een toelichting beschikbaar is t.a.v. de verschillende doeltypes die gekozen kunnen/moeten worden bij het invoegen van een hyperlink ?
Bestaat er zoiets ?
Van een van de documentbeheerders krijg ik de vraag of er een toelichting beschikbaar is t.a.v. de verschillende doeltypes die gekozen kunnen/moeten worden bij het invoegen van een hyperlink ?
Bestaat er zoiets ?
Hallo
Een training waarin de hyperlinkwizard met alle doeltypes beschreven is hebben we op dit moment nog niet. Ik zal deze aan de lijst van te schrijven trainingen toevoegen.
Beste Cindy, dank je wel voor je reactie ! Een echte training lijkt me niet echt nodig want de vraag van de gebruiker was een toelichting op de verschillende doeltypen dus welke type doel je kiest voor welke doeleinde ? groet, Simone
Hi Cindy, ik gaat deze informatie doorgeven en misschien toevoegen aan de informatie voor alle gebruikers. Wellicht domme vraag maar boven document staan ook nog : emailadres, netwerklocatie, webpagina, positie huidige document. Hoe zou jij eenvoudig het verschil tussen netwerklocatie en een webpagina omschrijven ? Dank !!! groet, Simone
Beste
Heel erg bedankt voor je reactie, daar kan ik wat mee :-)
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.