Skip to main content

Mogelijks is dit steeds zo geweest, maar mij nog nooit opgevallen, tot nu.

De interface om een document te controleren vanuit de controletaak verschilt van die als je controleert vanuit het document zelf.  

Is dit de bedoeling? 

vriendelijke groeten,

Sofie

Hoi Sofie,

Wanneer je vanuit de taak gaat controleren, wordt een nieuwe interface gebruikt. Aan de beheerkant zie je nog de ‘oude’ versie die verder wel dezelfde functionaliteit heeft. Het is de bedoeling dat we aan de beheerkant de oude interface ook nog door de nieuwe gaan vervangen.

Vanuit de taak is het verplicht om een deadline in te vullen voor schrijvers. Is het ook mogelijk om deze deadline niet verplicht te stellen? Voor nu gaan ze nl naar de beheerkant zodat ze er geen deadline aan hoeven te geven. 

Hallo ​@Renata 

Als ik via de beheerzijde de documentcontrole uitvoer en kies dat het document dient aangepast te worden door een schrijver dan is bij mij ook daar de deadline voor schrijvers om het concept in te leveren verplicht.
Zou je hier een schermafdruk kunnen posten waarbij zichtbaar is dat de deadline aan beheerzijde niet verplicht is?

Hoi Cindy,

Je hebt helemaal gelijk. Ik vermoed dat ze het document controleren aan de beheerkant zodat er een concept wordt aangemaakt en direct daarna nodigen ze een schrijver uit. Dan is nl een deadline niet verplicht. Waarschijnlijk omdat deze niet aan een controletaak meer hangt.

Hoi Cindy,

Toch nog even wat geprobeerd.

Zodra je een document aan de beheerkant controleert en zegt dat deze aangepast moet worden kom je in het veld dat je schrijvers kunt uitnodigen. Dan is het veld ‘Deadline voor schrijvers...’ verplicht. Als ik een nieuwe schrijver toevoeg,  in dit voorbeeld Hester, dan verdwijnt het verplichte veld.

Hoi Renata,

Dat lijkt inderdaad niet te kloppen. We willen de controle vanuit de beheerkant nog gelijk maken aan die vanuit de taak, dan nemen we dit ook mee.

Reageer