Beantwoord

Velden uit DOC (documenten) opnemen in onderliggende documenten

  • 5 April 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

In Zenya Documents worden per document o.a. de velden Publication date, owner en quickcode geregistreerd. Ik wil deze velden ook op de documenten (zoals procedures en procesbeschrijvingen) zelf laten terugkomen, waarbij deze automatisch moeten worden gevuld. Dus bijvoorbeeld het veld owner op de procedure moet met de informatie uit het veld owner in Zenya gevuld worden.

Ik wil deze velden op de documenten niet handmatig invullen, omdat dezelfde informatie dan op 2 locaties ingevoerd moet worden, met risico op verschillen. 

Is bovenstaand mogelijk?

icon

Antwoord op het topic Tino Brouwer 7 April 2023, 11:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Sander_Helmond

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

De genoemde velden zijn sowieso zichtbaar te maken bij de digitale versie van het document in het Zenya portaal.
Ik vermoed daarom dat je deze gegevens in een andere situatie zichtbaar wil maken.
Als het bijvoorbeeld gaat om het toevoegen van gegevens aan een afdruk van een document, dan is Documentgegevens toevoegen aan een afdruk | Infoland Community wellicht interessant.

Indien dit niet passend is, dan vernemen we graag meer details over de achtergrond bij je vraag.
 

Badge

Hallo,

Bedankt voor je reactie, maar dit is niet wat ik zoek.

Als ik een document in Zenya open dan wil ik op dat document zien wie de eigenaar is en wat het documentnummer is. Dat kan ik bij de aanmaak van het document natuurlijk handmatig invullen, maar omdat deze informatie ook in Zenya staat, is er een kans op verschillen.

Door de info (metadata) uit Zenya op te halen en op het document te plaatsen heb ik de info die ik graag wil en voorkom ik verschillen (maar 1 locatie van invoer/beheer).

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Sander_Helmond,

Deze informatie middels metadata in het document zetten is helaas op dit moment niet mogelijk. Wel staat er bij elk document op de portaal weergave de knop “Details”.
Hierin staan onder andere de publicatiedatum, de eigenaar en de snel-code van het document in. 
Er bestaat een idee voor het toevoegen van metadata aan documenten:

 

Je kunt hierop stemmen en eventueel ook reageren.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring