Skip to main content
Beantwoord

Versie en datum afdrukken als koptekst


Forum|alt.badge.img

Als we nu documenten afprinten uit NIKOdoc staat hier geen versie meer op, ook geen datum,…

Via weergave en afprinten wel, maar rechtstreeks op het printerje niet...

 

Normaal staat er bovenaan de Titel en dan #dit document werd geprint op: datum en uur versie:…#

Dit staat er dan niet meer op.  Het is dus ook geen beheerst document meer, wat niet ok is voor de erkenning.

 

Kan u ons helpen?

Antwoord op het topic Khar-Cheong

Beste @ejanssens1 ,

Staan de printinstelling op mapniveau goed?
Wat wilt u printen? HTML documenten of een WORD/PDF?

Map eigenschap: staat iets uitgevinkt?

 

Verder heb je ook nog de globale afdruksjablonen/instellingen. Kan het zijn dat hier wat mist?

 

 

Bekijk origineel

Khar-Cheong
Forum|alt.badge.img+6

Beste @ejanssens1 ,

Staan de printinstelling op mapniveau goed?
Wat wilt u printen? HTML documenten of een WORD/PDF?

Map eigenschap: staat iets uitgevinkt?

 

Verder heb je ook nog de globale afdruksjablonen/instellingen. Kan het zijn dat hier wat mist?

 

 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 28 maart 2023

Hoi @ejanssens1,

Naast de tips van @Khar-Cheong kan deze training je misschien verder helpen:
 

https://community.infoland.nl/doc-documenten-107/documentgegevens-toevoegen-aan-een-afdruk-209

 

Mocht het nog niet lukken, neem dan contact op met onze servicedesk zodat zij het probleem verder kunnen onderzoeken.


Forum|alt.badge.img

Beste,

 

ik wil al even meegeven dat het enkel is bij word of PDF documenten.

Bv ons aanvraagformulier voor onderzoeken op het labo pathologie, kunnen ze op alle diensten afdrukken om in te vullen voor ons.

Als ze het afdrukken via het tabblad “ weergave” en dan printen is er geen probleem, maar wel als ze rechtstreeks op het symbool van het printertje drukken.

 

Ik ga even bij IT ten raden, hoe de instellingen ingesteld staan ivm printen.

Indien nodig zal er opnieuw contact met u opgenomen worden.

Alvast bedankt voor de info.

Mvg,

Evy

 


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

@ejanssens1

Niet iedere PDF Viewer luistert naar onderstaande instelling, maar ik denk dat deze oplossing het best aansluit bij je situatieschets. De optie heeft namelijk ook betrekking op Word documenten die als PDF aan de lezers op het portaal worden weergegeven:

Daarmee dwing je gebruikers om de afdrukknop van Zenya zelf te gebruiken (en dus de afdrukinstellingen van Zenya toe te passen).

Deze optie werkt in mijn ervaring prima bij gebruik van Adobe Acrobat Reader in combinatie met Google Chrome en MS Edge.

De reden waarom het niet bij iedere PDF viewer werkt, komt overigens doordat niet iedere PDF viewer hier een "knopje” voor heeft.
Misschien is het een idee als jullie hier registreren welke PDF viewer en browser combinaties goed werken, zodat organisaties van die kennis gebruik kunnen maken?


Forum|alt.badge.img+5
  • Allesweter
  • 7 april 2023

Is het in te richten dat ipv een koptekst een voetnoot wordt toegevoegd?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 11 april 2023
a.schols schreef:

Is het in te richten dat ipv een koptekst een voetnoot wordt toegevoegd?

In het afdruksjabloon kun je ook voettekst toevoegen. De ‘vaste koptekst’ die je op de map instelt kun je niet gebruiken als voettekst.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekerservaring te verbeteren en te personaliseren. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig. U kunt uw toestemming altijd wijzigen of intrekken bij de cookie instellingen onderaan de webpagina. U kunt meer informatie lezen over het gebruik van cookies in onze privacy- en cookieverklaring.

 
Cookie instellingen