Kan je ook versie nummers gebruiken die tellen met 1.1, 1.2 1.3 etc? ipv gehele getallen?
en zo ja hoe regel je dat in?
ik hoor het graag
Monique
Kan je ook versie nummers gebruiken die tellen met 1.1, 1.2 1.3 etc? ipv gehele getallen?
en zo ja hoe regel je dat in?
ik hoor het graag
Monique
Hoi Monique,
Je kunt dat niet aanpassen. In Zenya wordt naast het versienummer ook het revisienummer gebruikt. Wanneer je bijvoorbeeld versie 2 van een document in beoordeling zet en het document wordt afgekeurd, krijg je revisie 2.1 die je dan weer kunt bewerken en opnieuw in beoordeling kunt zetten. Na elke afkeur wordt het revisienummer opgehoogd.
Dank je wel voor de reactie !
Beste Inge
vanuit onze ICT, die deze vraag gesteld heeft, nog de volgende opmerking:
Goedemorgen,
Wat kan er volgens de leverancier niet met betrekking tot het versie nummer?
In de documentatie staat namelijk dat het mogelijk is dat er een versienummer met een cijfer achter de punt mogelijk is.
Op dit moment staat versie 1, versie 1 (1) enz in Zenya. We zouden dus graag een secundaire versie toegevoegd willen hebben zoals bijvoorbeeld versie 1.1, 1.2 enz.
Ik weet uit ervaring dat dit mogelijk is dus ben benieuwd waarom het volgens de informatie van Zenya bij ons niet mogelijk is?
Versiebeheer kan namelijk ingesteld worden in de Zenya software en staat ook beschreven in de documentatie.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.