Beantwoord

Versturen invulbaar formulier vanuit Zenya naar e-mailadres

  • 20 November 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Beste lezer,

 

Ik heb een vraag over het invullen van een meldformulier in Zenya. 

In het hoofddocument heb ik een hyperlink aangemaakt naar het meldformulier.

Als ik het meldformulier via de link oproep en invul en doorstuur via delen naar mijn e-mailaccount krijg ik niet het ingevulde formulier binnen, maar een leeg aanmeldformulier.

 

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit op kan lossen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Patty van Nieuwmegen,

Managementassistente behandeldienst

Sint Jacob

Mobiel: 06-21397519

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 21 November 2023, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Patty,

Kun je aangeven hoe je het ingevulde formulier deelt na het invullen? Is dat via de link op de pagina na het versturen van de melding?

Badge

Ha Inge,

Ik open via de hyperlink het aanmeldformulier, vul het in, ga naar delen, document e-mailen en dan stuur ik het naar mijn eigen e-mailaccount, het aanmeldformulier dat dan op mijn e-mail account binnenkomt is dan niet meer ingevuld. Ook heb ik het geprobeerd met document bewerken > document delen met collega's en dan de link gekopieerd en naar mij e-mailaccount verstuurd, ook dan blijft het document leeg. 

 

Ik kan het ingevulde document wel invullen en opslaan in mijn persoonlijke mappenstructuur op Google drive. De ingevulde tekst blijft dan wel staan, alleen moet ik dan een handeling extra doen om dit bestand via de mail naar mijn collega's door te sturen. 

 

Hoi Patty,

Bedankt voor je toelichting. Een ingevuld invulbaar document kun je inderdaad alleen delen door het eerst op te slaan en dan te versturen. Als je de optie ‘delen’ bij het document gebruikt, verstuur je het lege document.

Zie ook deze vraag:

 

Badge

Dank je wel Inge, duidelijk.

 

Hartelijke groet

 

Patty van Nieuwmegen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring