Skip to main content

Goedendag,

Onze documenten zijn grotendeels in het Nederlands gepubliceerd. Er werken meerdere Engelstalige medewerkers in het bedrijf. Zij gebruiken een tool in Google waarbij je rechtstreeks een document kunt vertalen.  Dus niet via Google translate, ChatGpt of Deeple waar je een document of tekst eerst moet uploaden of kopiëren maar in Zenya wordt het document direct vertaald.

Wij willen een aantal documenten Engelstalig beschikbaar stellen.

Is het mogelijk om als (applicatie)beheerder vertalingen die je op die manier maakt, als kopie op te slaan in Zenya met een andere code etc.?

Heeft iemand hier ervatring mee of hoe wordt het opgelost als het opslaan van een kopie niet mogelijk is?

Bedankt voor het meedenken!

Hoi Betsy,

Je dient dan zelf een nieuw document aan te maken, je kunt niet direct de kopie opslaan.

Wellicht is dit ook interessant:

Hoi ​@Inge Kuijpers,

ik probeer de link aan te klikken om meer informatie te lezen over de test van AI vertaling vn interactieve documenten, maar ik krijg te zien dat ik geen rechten heb. Moet ik hiervoor lid zijn van een specifieke groep?

Groeten Mariska

Hoi Mariska,

Je dient dan lid te zijn van de groep ‘Zenya AI’. Wanneer je nog geen lid bent, kun je daar via de knop een verzoek indienen om lid te worden.

Hoi ​@Inge Kuijpers ,

dank voor je reactie, ik heb het verzoek ingediend.

Groetn Mariska

Reageer