Beantwoord

Verwijderen van mappen verwijdert deze ook bij gearchiveerde documenten.

  • 16 June 2023
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Badge +1

We lopen tegen het volgende aan. Alle documenten in een (sub)map worden gearchiveerd. Deze worden dan netjes in de zelfde map bij gearchiveerde documenten gezet.

De lege (sub)map wordt daarna verwijderd, maar vervolgens wordt dus ook de map in het archief verwijderd en de documenten worden in de map “Onbekend pad” geplaatst. Maar de metadata is dan vrij summier en kun je niet meer achterhalen waar het vandaan komt.

Is er een manier om in de actieve omgeving de lege mappen te verwijderen, maar dat het wel in het archief blijft staan?

Ik kan wel alle rechten verwijderen op de actieve map, behalve voor ons als beheerder, zodat de documentbeheerder de map niet meer ziet, maar ik vind dat eigenlijk geen echte oplossing.

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 19 June 2023, 11:55

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Marco,

Dit is zoals Zenya DOC momenteel werkt. Bij het verwijderen van een lege map wordt dezelfde map in het archief ook verwijderd en worden de documenten in het archief verplaatst naar de map “onbekend pad”.

Om de map in het archief te behouden, daar bestaat al volgend idee van, waar je op kunt stemmen of een reactie aan toe kunt voegen.

 

Badge +1

Hi Cindy,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb inmiddels gestemd op het idee.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring