Beantwoord

Volgorde weergave documentgegevens via details

  • 25 January 2022
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hallo allemaal,

Is het mogelijk om de volgorde van de documentgegevens aan te passen zoals deze getoond worden onder de knop ‘details’?

Binnen iProva kon je de volgorde zoals deze getoond werden via de tooltip aanpassen. binnen Zenya heb ik deze mogelijkheid nog niet gevonden.

Bepaalde informatie vind ik voor eindgebruikers meer of minder relevant en ik wil de gegevens graag tonen in volgorde van die relevantie.

Zelfde vraag eigenlijk ook voor de volgorde van de documentgegevens zoals deze getoond wordt bij het aanklikken van de ‘i’ in de lijst van zoekresultaten.

 

Hoor graag!

 

Groet, Bianca

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 14 June 2022, 11:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Bianca Kanters 

Dag Bianca

Wat betreft “de volgorde van de documentgegevens zoals deze getoond wordt bij het aanklikken van de ‘i’ in de lijst van zoekresultaten” deze kan je zelf instellen onder:

 

 

Applicatiebeheer - Portalen - Tabblad zoekinstellingen 

 

 

Reputatie 1
Badge +6

Dank!

@Bianca Kanters vroeg naast aanpassing onder de “i” ook of het aanpassen van de velden/veldvolgorde bij Meer > Details mogelijk is.

Naar juist dat laatste zijn wij ook op zoek.

Weet iemand daar misschien het antwoord op?

 Veel dank vast!

 

Hoi Lucia, die volgorde staat vast en kun je zelf niet wijzigen.

Reputatie 1
Badge +6

Helaas. Dank @Inge Kuijpers.

Reputatie 1
Badge +6

Ha @Inge Kuijpers

Nog even voor de zekerheid: uitzetten van één of meer velden op dit formulier, is dat mogelijk?

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @lsnoei , de zichtbaarheid van de velden achter de Meer - Details-optie wordt geheel en al bepaald door deze 2 zaken:

  1. De instelling "Tonen op web” in de eigenschappen van de documentmap waarin het document beheerd wordt, zie hieronder
  2. Het veld is daadwerkelijk ingevuld - als een veld niet gevuld is, dan zal de veldnaam niet weergegeven worden in de details

Tip: hou de zichtbaarheid voor lezers en beoordelaars gelijk als je wil dat beoordelaars ook de informatie achter "Meer -Details” meenemen in hun beoordeling! Zie de kolom rechts naast "Tonen op web”

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +6

@Chaim Leunissen, dat is heel goed nieuws! Dank je wel.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring