Skip to main content

Hallo,

 

Heeft er iemand een presentatie of een kort voorbeeld hoe de koppeling tussen Zenya en intranet er uit ziet en wat dit voor de medewerkers betekent.

We ontvangen namelijk verschillende verhalen. Zo hebben we gehoord dat het zoeken door de documenten een stuk simpeler gaat, maar dat er ook zoekresultaten getoond worden van documenten waar je geen rechten op hebt. 

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Anthony de Wever

Hoi Anthony,

Als je gebruikers zich met een persoonlijk account aanmelden op zowel intranet als op Zenya én de koppeling maakt gebruik van dat account, dan krijg je alleen de documenten te zien waar je recht op hebt.

Het gaat “mis”, zodra je de koppeling zodanig inricht dat Zenya altijd via 1 specifiek Service Account wordt doorzocht en waarbij dat Service Account alles mag lezen (of juist niet alles).
Ik zeg "mis”, omdat de koppeling dan eigenlijk doet wat er is ingesteld.

Heel goed dat jullie hebben deze eis geïdentificeerd hebben!


Achter onderstaande links vind je een klantervaring, een overzicht van Intranet pakketten waarmee al succesvolle koppelingen zijn gelegd en informatie over 2 manieren waarop de koppeling aangelegd kan worden. 


Tip: misschien is het goed om contact op te nemen met je Infoland CSM-er / Accountmanager met de vraag of hij/zij je in contact kan brengen met een referentieklant?


Reageer