Vraag

Waarom kan ik een keuzeknop in het interactieve document niet verwijderen?

  • 18 April 2024
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Badge

Beste,

het lukt mij niet om een keuzeknop te verwijderen in een interactief document. Zie printscreen.

Er staan 3 lege pagina's die ik niet kan verwijderen. Niet onder de keuzeknop zelf,maar ook niet aan de linkerkant van het programma, onder ‘bewerken'. Daar vind ik de lege pagina's niet eens terug. 

Het document openen in een andere browser werkt helaas ook niet. 

Wie kan ons helpen?

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Jantine 

Normaal gezien zou het moeten lukken om een keuzeknop te verwijderen ook al staan er gekoppelde pagina’s onder.  De keuzeknop wordt dan verwijderd maar de gekoppelde pagina’s blijven bestaan.

Via het “x” teken van de keuzeknop kan je deze gewoon verwijderen.

Via x de keuzeknop verwijderen 

Lukt dit niet dan vermoed ik dat je best even de Helpdesk van Infoland contacteert, tenzij het een gekend probleem is en dan volg ik benieuwd dit issue even mee.

Badge

Hoi Els,

dank voor je reactie! 

Ook het 'x’-teken werkt helaas niet. Bij de overige keuzeknoppen was dit inderdaad geen probleem en kon ik het menu met keuzeknoppen naar wens invullen en ook weer verwijderen middels dit x-teken. Maar deze keuzeknop blijft staan. 

Ik ga de servicedesk van Infoland bellen. Zodra ik meer weet deel ik het via de community.

Hallo @Jantine 

Als het niet lukt om lege tekst blokken te verwijderen uit een interactief document dan kan de servicedesk jouw document met een tool opschonen. Daarna kun je de opgeschoonde .idf over het huidige concept importeren.

Je kunt het probleem bij de Infoland servicedesk melden en het document als .idf bestand meesturen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring