Vraag

Wanneer krijg je de melding mbt reactiveren van een document?

• 21 March 2019
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds enkele maanden krijgen wij de volgende melding regelmatig te zien: Document 'Voorschrift: XXX' is gereactiveerd door 'XXX'. De laatste gepubliceerde versie van het document zal beschikbaar zijn voor lezers.
De betreffende documenten zijn NIET inactief gezet handmatig.
Ik hoop dus ook niet door het systeem?
Wat betekent deze melding? Wanneer wordt een document gereactiveerd?
Kan iemand hier een korte toelichting op geven. Met de Help functie wordt dit onderwerp niet gevonden.
Dank Groet Hannie van Wanrooij, ZANOB

4 reacties

Hallo @hvwanrooij,

Een melding over reactiveren wordt verstuurd als een inactief document weer wordt geactiveerd. Onze servicedesk zal verder uitzoeken waarom jullie deze meldingen krijgen.
Hallo @hvwanrooij,

Een melding over reactiveren wordt verstuurd als een inactief document weer wordt geactiveerd. Onze servicedesk zal verder uitzoeken waarom jullie deze meldingen krijgen.

Hoi Inge,
Hartelijk dank voor je snelle reactie.
Wij gebruiken nooit de knop om handmatig op inactief te zetten, toch krijgen we geregeld van deze meldingen (sinds enkele maanden? Misschien sinds de update? Ik hoop van harte dat de documenten die het betreft niet echt op inactief hebben gestaan, want dan zijn ze niet inzichtelijk voor de gebruikers terwijl dat wel zou moeten.
Fijn dat jullie het uit willen zoeken, ik ben benieuwd!
Nogmaals dan.
Groet Hannie
Reputatie 1
Badge +2

Hallo,

momenteel ontvang ik ook dergelijke berichten. Documenten worden nooit op inactief gezet, dus vreemd. Wat is hier de oorzaak van? Bedankt; mvg Sofie

Hoi @Sofie Van Belle, ik zet je vraag door naar onze servicedesk.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring