Beantwoord

Wat betekent de melding "Niet geëxporteerd (document gedeactiveerd)" in het bulk export log?

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Goedemorgen,

 

Na het maken krijgen we de volgende melding:

Bulkexport is voltooid met fouten.

Wanneer ik het logbestand bekijk zie ik het volgende bij een aantal documenten staan:

Deze melding heb ik echter nog nooit gezien, hoe kan dit?

 

Mvg Anthony de Wever

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 27 October 2022, 17:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@anthonyw 

Als je het betreffende document opzoekt in het documentbeheer en je de eigenschappen van het document bekijkt, dan staat onderstaande eigenschap naar verwachting op "Nee”:

 

Het activiteitenlog van het document zal meer duidelijkheid bieden over het moment waarop het document niet actief is gemaakt.

Als je het document activeert en vervolgens de bulk export opnieuw start, zal het document wel geëxporteerd worden.

Reputatie 1
Badge +3

Beste Chaim,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik snap bovenstaande, maar geeft hij de fouten in bulkexport aan door de gedeactiveerde documenten? 

Reputatie 5
Badge +5

@anthonyw Ja, dat is inderdaad de verklaring van de opmerking in het bulkexport log overzicht.
Overigens is het eigenlijk geen fout: als je documenten deactiveert, dan horen die documenten niet beschikbaar te komen.

Daar past nog een opmerking bij: gedeactiveerde documenten zijn ook niet zichtbaar in het portaal, dus je eigen medewerkers krijgen deze documenten ook niet te zien.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring