Skip to main content

Op de één of andere manier doen de invoegtoepassingen het niet meer. Bij het bewerken van Word documenten hebben we dus geen Zenya tabblad meer zichtbaar.
Vaak hadden we dan als workaround even de invoegtoepassing in danwel uit schakelen en even de cookies in de browser verwijderen, zodat we zeker wisten of men wel akkoord was gegaan met de vraag aangaande het starten van de addin welke dan in beeld komt alvorens het document bewerken start. 
Echter is dat nu allemaal zonder succes en we tasten even in het duister waar we dit nu moeten zoeken. We zijn sinds kort geswitched van On Prem Zenya, naar SaaS.

We zouden graag even contact willen hebben aangaande mogelijke oplossing in deze.

Beste ​@Geert Oost ,

Het niet verschijnen van het Zenya ribbon kan verschillende oorzaken hebben.
Hiervoor zijn enkele artikelen beschikbaar:


Wij hadden recent hetzelfde probleem. De cliënt plugin bleek verouderd. Na een update draait alles weer als vanouds.


Dank voor jullie reply in deze, ik heb de versie gecontroleerd en voor beide hebben we voor zover ik kan zien de nieuwste versie reeds draaien in onze omgeving.

we hebben zenya client versie 6.4.0
en van de zenya outlook addin versie 6.4.0.1

nieuwer dan deze kom ik ze niet tegen volgens mij, desondanks ervaren we dus problemen,
ik ga een nieuwe appvolume uitrollen met hierin de clients opnieuw geinstalleerd, we gaan kijken of het iets oplevert. , houden jullie op de hoogte


Probleem is inmiddels opgelost, Post kan gesloten worden, probleem in deze werd bij ons veroorzaakt doordat de gebruiker in kwestie lid was van een Autodesk Appvolume welke de invoegtoepassing om zeep hielp, gebruiker is inmiddels geen lid meer van betreffende Appvolume, en nu werkt alles weer normaal.


Beste ​@Geert Oost ,

Bedankt voor de terugkoppeling. Goed te horen dat het is opgelost.


Reageer