Op de één of andere manier doen de invoegtoepassingen het niet meer. Bij het bewerken van Word documenten hebben we dus geen Zenya tabblad meer zichtbaar.
Vaak hadden we dan als workaround even de invoegtoepassing in danwel uit schakelen en even de cookies in de browser verwijderen, zodat we zeker wisten of men wel akkoord was gegaan met de vraag aangaande het starten van de addin welke dan in beeld komt alvorens het document bewerken start.
Echter is dat nu allemaal zonder succes en we tasten even in het duister waar we dit nu moeten zoeken. We zijn sinds kort geswitched van On Prem Zenya, naar SaaS.
We zouden graag even contact willen hebben aangaande mogelijke oplossing in deze.
Beantwoord
We ondervinden problemen met het kunnen bewerken van Word documenten
Antwoord op het topic Marjolein vd Wijst
Beste
Het niet verschijnen van het Zenya ribbon kan verschillende oorzaken hebben.
Hiervoor zijn enkele artikelen beschikbaar:
- Controlepunten voor het niet verschijnen van Zenya ribbon
- Uitgeschakelde Zenya client plugin inschakelen
- Sluit andere third party add-ins uit
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

