Skip to main content
Beantwoord

Wie neemt een licentie in voor het gebruik van Visio in Zenya?

  • June 15, 2026
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Waar kan ik vinden, dat en wie er gebruik maakt van Visio in Zenya? Dus wie een licentie binnen onze organisatie heeft om procesbeschrijvingen te maken in Zenya, met behulp van Visio?

Antwoord op het topic Marieke Schiffers

Bij ons is dat alleen de ICT afdeling die inzicht heeft in de Visio licenties. Als applicatiebeheerder zien we dat niet.

2 reacties

Bij ons is dat alleen de ICT afdeling die inzicht heeft in de Visio licenties. Als applicatiebeheerder zien we dat niet.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Leergierige
  • June 26, 2026

Bij ons is dat alleen de ICT afdeling die inzicht heeft in de Visio licenties. Als applicatiebeheerder zien we dat niet.

Dat is bij ons ook. Dank je wel voor het antwoord.