Beantwoord

Wijzigen documentbeheerder op map-niveau

  • 23 February 2023
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Beste

Hoe kan ik de documentbeheerder wijzigen van alle bestaande documenten in een bepaalde map? ik heb dit geprobeerd via de tab ‘rechten’ bij de eigenschappen van de map. Doch dit resulteert niet in het gewenste resultaat, want de documenten die in die map zitten, hebben nog steeds de oude documentbeheerder.

met dank en groeten

Eveline

icon

Antwoord op het topic AnnetteG 23 February 2023, 16:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Bayen Eveline 

Heeft u al geprobeerd door de documenten van de map te selecteren,

selecteer de documenten onder de map.  Afzonderlijk of allemaal.

 

dan kiezen voor eigenschappen wijzigen en veld om te bewerken documentbeheerders

Kies voor documentbeheerders

Op de laatste pagina kan u kiezen uit volgende 

en tenslotte de nieuwe documentbeheerder selecteren.

 

Normaal gezien zou het zo moeten lukken ...

 

 

 

Badge

dank u wel voor deze respons! het probleem is dat het gaat om een hoofdmap, met vele submappen .. en dat ik dus alle submappen apart moet openen, vervolgens alle documenten per submap moet selecteren en dan inderdaad jouw werkwijze volgen … ik vroeg me af of het ook mogelijk was om dit dus op map-niveau te wijzigen (in de hoofdmap) .. 

Reputatie 1
Badge +6

@Bayen Eveline 

Misschien lukt het door via de zoekfunctie geavanceerd te zoeken op het “Pad”  alle documenten te vinden die onder de hoofd en submappen vallen die u wilt wijzigen.

En dan via de manier van Els de eigenschappen te wijzigen?

Zo heb ik het in elk geval uitgevoerd in onze +/-8000 document in verschillende submappen. 

Reputatie 5
Badge +6

@Bayen Eveline 

Hallo Eveline, ah, dan denk ik dat je hier eens moet kijken.  Wellicht helpt dit topic van Inge je verder.

 

Badge

bedankt Els en Anette, hier kan ik mee verder!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring