Beantwoord

Zenya Cliënt - Automatisch opslaan werkt niet

  • 15 March 2024
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Badge

Wij hebben de meest recente versie van Zenya Cliënt geïnstalleerd. Hiermee kunnen we onze documenten in Word bewerken en worden deze opgeslagen in Zenya. Voorheen werd het document bij het afsluiten van Word automatisch opgeslagen in Zenya. Sinds een week of 2 is geconstateerd dat dit automatisch opslaan niet meer werkt.

Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen of hiervoor een oplossing hebben? We willen liever niet onze medewerker instrueren dat zij handmatig op de knop ‘Opslaan’ klikken, omdat dit in Office365 niet nodig is.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 19 March 2024, 09:06

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi SIlvia,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk zodat zij het verder kunnen onderzoeken.

Hoi SIlvia,

Alleen wanneer de knop 'Opslaan en sluiten' wordt gebruikt in de recente versie van de client zal het document ook daadwerkelijk worden weggeschreven naar Zenya.

In de nieuwere versie wordt gebruik gemaakt van een andere techniek (Edge software onderdelen), dit in tegenstelling tot Internet Explorer onderdelen in eerdere versies. Hierdoor is het gedrag enigszins gewijzigd.

Bij het indrukken van het kruisje wordt de sessie ook niet direct verlaten maar wordt er een boodschap getoond: 'Weet u zeker dat u zeker dat u wilt afsluiten zonder het document naar de server te sturen'. Hiermee waarschuwen we de gebruiker dat met deze wijze van een bewerksessie verlaten er niets zal worden weggeschreven.

Tot onze spijt kunnen we dit niet wijzigen vanwege afhankelijkheden van de nieuwe (beveiligde) browser technologieën.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring