Beantwoord

Zenya Client Checker Windows/MacOS downloaden en installeren

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Badge

Ik ben op zoek naar de nieuwste uitgave van de Zenya-Client-Checker en ik vraag me af waar ik deze kan vinden en downloaden. Helaas werkt de link die ik heb gekregen niet en krijg ik een melding dat ik geen toestemming heb om toegang te krijgen. Ik heb wel een alternatieve methode gevonden om de Windows-versie te downloaden, maar ik kan geen enkele versie vinden die geschikt is voor MacOS.

icon

Antwoord op het topic Rowin Klerks 25 May 2023, 15:27

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Beste, 
 

Voor het bewerken van documenten kan gebruik worden gemaakt van Office geïnstalleerd op de werkplek. Op Windows hebben wij hier dan een Cliënt bij die kan worden gebruikt voor de communicatie tussen de werkplek en Zenya. 

Voor Mac OS met Office werkt dit anders. Hier is geen cliënt voor beschikbaar. Maar dat wil niet zeggen dat jullie geen documenten kunnen bewerken. Hierbij kun je gebruik maken van de knop downloaden aan de beheerzijde van het document. Vervolgens kun je dan het document aanpassen in Office en weer uploaden. Dit is echter wel een handmatige actie. 

Alternatief hierop zou zijn om met Office online te gaan werken. Dan kun je in de browser het document bewerken mits jullie organisatie gebruik maakt van Office 365. Voor het activeren van Office online heb je het volgende artikel: 


We horen graag of dit het probleem heeft opgelost voor je.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring