Beantwoord

Zenya DOC gebruiken voor interne notities en werkbestanden?

  • 21 June 2022
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Is er wellicht een gebruiker die Zenya gebruikt om ook interne documenten te uploaden en werkbestanden die in excel staan. Zodat je dus een werkbestand in excel ook in Zenya kan openen en bewerken?

Ik zou graag bijvoorbeeld een map willen hebben met dit excel document waarin ik ook bijvoorbeeld foto’s kan toevoegen. Het excel bevat meerdere tabbladen die ik ook wil bewerken in Zenya. Dus een “ opslagfunctie”, maar een die ik wel kan bewerken.

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 29 June 2022, 13:53

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @Sandra Schellenberg-Stoekle,

Het is me niet helemaal duidelijk wat het doel is van het Excel document. Kun je misschien een concreet voorbeeld geven?

Badge

Beste Inge, het betreft een excel met vastleggingen. Dus een aantal tabbladen met informatie over bedrijven en ook de gespreknotities. Aangezien we alles in Zenya willen hebben staan, is bijvoorbeeld een opslagfunctie van deze documenten ook wenselijk. Zo kan een belangrijke e-mail met afspraken bijvoorbeeld ook in zenya vastgelegd worden.

Reputatie 5
Badge +6

Beste,

Zoals ik het lees wil je op een plek informatie verzamelen? Dit kan je bijvoorbeeld doen m.b.v. een kaartenbak.

Je maakt een kaartbak aan “Organisatie" en daarin kan je velden definiëren (bedrijfsinformatie) wat voor jouw van toepassing is. Je kan dus een veld aan maken voor bijlagen en daarin kan je dus de gespreksnotities/mailwisseling opslaan. Ook kan je documentatie koppelen want kaartenbak kan je gebruiken als een veld bij verschillende pijlers binnen Zenya waaronder ook in DOC. De documenten kan je in een speciale map plaatsen en vervolgens koppelen aan een Kaartenbak, in dit geval een organisatie,  en zo heb je alles gekoppeld.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Sandra Schellenberg-Stoekle,

Kun je verder met het antwoord van Khar-Cheong?

Badge

Alle hartelijk dank voor de reacties! Het is gelukt. Nog een beetje oefenen, maar de basis is me nu duidelijk ;)

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring