Hoi @Sandra Schellenberg-Stoekle,
Het is me niet helemaal duidelijk wat het doel is van het Excel document. Kun je misschien een concreet voorbeeld geven?
Beste Inge, het betreft een excel met vastleggingen. Dus een aantal tabbladen met informatie over bedrijven en ook de gespreknotities. Aangezien we alles in Zenya willen hebben staan, is bijvoorbeeld een opslagfunctie van deze documenten ook wenselijk. Zo kan een belangrijke e-mail met afspraken bijvoorbeeld ook in zenya vastgelegd worden.
Beste,
Zoals ik het lees wil je op een plek informatie verzamelen? Dit kan je bijvoorbeeld doen m.b.v. een kaartenbak.
Je maakt een kaartbak aan “Organisatie" en daarin kan je velden definiëren (bedrijfsinformatie) wat voor jouw van toepassing is. Je kan dus een veld aan maken voor bijlagen en daarin kan je dus de gespreksnotities/mailwisseling opslaan. Ook kan je documentatie koppelen want kaartenbak kan je gebruiken als een veld bij verschillende pijlers binnen Zenya waaronder ook in DOC. De documenten kan je in een speciale map plaatsen en vervolgens koppelen aan een Kaartenbak, in dit geval een organisatie, en zo heb je alles gekoppeld.
Hi @Sandra Schellenberg-Stoekle,
Kun je verder met het antwoord van Khar-Cheong?
Alle hartelijk dank voor de reacties! Het is gelukt. Nog een beetje oefenen, maar de basis is me nu duidelijk ;)