We zijn sinds kort gefuseerd (3 organisaties) en hebben het gebruik van Zenya FLOW nu van de ene organisatie (voormalig Parkhuis) die er al mee werkte uitgebreid naar alle drie. Maar we werken helaas nog met 3 ECD’s.
Hiervoor waren we genoodzaakt voor de 3 oud organisatie eigen meldingstypen MIC binnen FLOW te maken (omdat in het formulier automatisch de gegevens cliënt uit het ECD wordt opgehaald en er ook automatisch een korte vermelding van een MIC in het ECD van de cliënt wordt gezet vanuit Zenya).
De 3 formulieren zijn qua inhoud exact hetzelfde. We willen nu van alle drie de oud-organisaties 1 totaalrapport (draaitabel) hebben met aantallen MIC naar soort en het gevolg. Net zoals we altijd al deden voor voormalig Parkhuis.
Maar: als ik dat rapport ga bouwen kan ik wel alle drie de meldingstypen aanklikken maar daarna gaat het mis en krijg ik melding dat er iets fout gaat.
Zijn er collega-organisaties die ook met meerdere meldingstypen (moeten) werken en hoe hebben die dit opgelost voor de rapportages??