Skip to main content
Vraag

Aan ons complimentenformulier kunnen geen overige betrokkenen worden toegevoegd

  • 28 May 2024
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Hallo,

 

Wij hebben een complimentenformulier ontwikkeld, waarmee medewerkers complimenten aan elkaar kunnen geven. Van dit compliment wordt er naast een mail een Word document gegenereerd. Dit zouden de medewerkers moeten kunnen inzien doordat ik ze betrokken wil maken. Nu is het zo, dat ik op geen enkele manier een betrokken persoon kan toevoegen aan een melding. 

Wat ik heb gedaan: ik heb een veld gemaakt waarmee een melder een gebruiker kan instellen. In dit veld worden alle betrokken gebruikers getoond. In de statusovergang heb ik het volgende ingesteld:

Helaas worden de medewerkers uit het veld “aan wie wil je een compliment geven” niet als Overige betrokkene toegevoegd aan de melding. 

Ook het toevoegen van een mede-eigenaar gaat niet.

Wat doe ik mis?

2 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik heb nu  geprobeerd om het gebruikersveld te verwijderen en een nieuwe te maken. 

Alle statusovergangen ook mee gewijzigd.

Nu krijg ik een error te zien en geeft hij bij het invullen van het veld de volgende melding:

 

Reputatie 3
Badge +3

Beste @anthonyw ,

Om overige betrokkenen te kunnen toevoegen aan een melding, moeten deze gebruikers zijn toegevoegd aan het meldingstype op het tabblad ‘Rechten’.

Wil je in dit geval alle collega's kunnen toevoegen als overige betrokkene bij iedere Organisatie eenheid, dan voeg je in de kolom ‘Overige betrokkenen’ de gebruikersgroep ‘alle aangemelde gebruikers’ toe.

Het toevoegen van een mede-eigenaar kan op verschillende plekken:

  • Op meldingstype: Op een statusovergang kan je mede-eigenaren toevoegen
  • Op melding: Overzicht betrokken personen
  • Op melding/meldingstype: in de Wat moet ik doen tabel?

 

Reageer