Skip to main content
Vraag

Aangemaakte Taakschema's niet zichtbaar voor iedere applicatiebeheerder?

• August 7, 2026
  • 3 reacties
  • 13 Bekeken

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7

Is het zo dat je enkel de taakschema’s kan terugvinden die je zelf hebt aangemaakt.

Wanneer je via centrale rechten een collega rechten geeft op taakschema’s (aanmaken & verwijderde) kan deze de reeds aangemaakte taakschema’s niet zien en omgekeerd ik kan ook enkel via administrator login de taakschema’s zien aangemaakt door mijn collega.  Ik vind nergens de mogelijkheid dat je nog extra rechten hiervoor moet instellen.

Kan iemand mij toelichten of dit inderdaad zo is of waar ik deze extra rechten kan instellen?

Avlast dank!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • August 7, 2026

Ha Els,

zou je dat niet kunnen instellen door de Rollen uit te breiden met de nieuwe persoon? Als die geen lees(of beheer) rechten heeft op het taakschema dan zal ze deze waarschijnlijk niet zien?

Misschien kun je via een gebruikersgroep de taakbeheerders allemaal als standaard als lezer (of Coördinator) alle schema's laten zien?

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Orakel
  • August 7, 2026

@AnnetteG 

Hallo Annette, dank voor je snelle reactie !!

Worden zo de taakschema’s voor bewerking onder het hamburgermenu kopje “Taakschema’s” zichtbaar...ik test het asap even uit :).

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

@Els Lowette 

Als u bent aangeduid als een coördinator van een taakschema, dan kunt u via het betreffende taakschema ook de daaruit aangemaakte taken zien.

Mocht deze rol niet permanent willen verbinden aan uw persoonlijke account, ga dan na of die rol wel tijdelijk beschikbaar kan zijn via Just-In-Time (JIT)-toegang instellen | Zenya Community - u hoeft dan niet langer te wisselen tussen uw persoonlijke account en het administrator account.