Skip to main content

Voor het verbeterregister wordt de PDCA cyclus gevolgd.
Nu wil de organisatie dat er ook een eenvoudige route in dezelfde flow komt waar alleen en actiepunt in ingevuld kan worden in een actieformulier (zonder de PDCA cyclus te volgen) en deze daarna op afgerond komt te staan. Dit nieuwe  formulier is al gemaakt.

Hoe moet ik deze flow inrichten dat zodra actiepunt is geselecteerd in het meldformulier, deze naar het nieuwe formulier gaat en na invullen van dit formulier deze op afgehandeld komt te staan.

Hoi Hilma,

Je kunt dan op de route naar de status ‘afgehandeld’ voorwaarden zetten op ‘actiepunt’ ja of nee. ‘Verbetermaatregel of actiepunt’ gelijk is aan ‘Actiepunt’ kun je bepaalde statusovergangen automatisch laten uitvoeren en daardoor statussen ‘overslaan’. Let er wel op dat je eventuele andere voorwaarden op deze statusovergangen dan verbindt aan de voorwaarde ‘Verbetermaatregel of actiepunt’ gelijk is aan ‘Verbetermaatregel’.

Hoi Inge, bedankt voor je snelle reactie.
Ik vind die statusovergangen nog steeds erg lastig.
Het gaat om de eerste statusovergang. Als in het meldformulier dus wordt aangekruist hoe kom ik dan bij het juiste formulier (beoordeling actiepunt):