Hoi Claudia,
Wij hebben in Flow een meldingstype gemaakt voor het aanvragen van nieuwe documenten.
In de bijlage de export.
Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.
Groetjes
Annemari
Hallo Claudia,
wij gebruiken in het St Jansdal ook een meldingstype voor aanvraag nieuw document. Als je meer wilt weten, stuur me dan een berichtje.
m.v.g. Anita Hamstra
Beste Claudia,
Wij maken ook gebruik van een meldingstype voor het aanvragen van nieuwe documenten en processen. Zie onze export in de bijlage.
Groet,
Lieke Knapen
ben erg benieuwd naar de formulieren die aantal van jullie gemaakt hebben, maar helaas lukt het me niet om de bijlagen te openen die Lieke en Annemarie in hun berichten plaatsen.
is er een andere mogelijkheid die bijlagen te sturen?
Hoi Claudia,
Wij hebben in Flow een meldingstype gemaakt voor het aanvragen van nieuwe documenten.
In de bijlage de export.
Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.
Groetjes
Annemari
Beste Claudia,
Wij maken ook gebruik van een meldingstype voor het aanvragen van nieuwe documenten en processen. Zie onze export in de bijlage.
Groet,
Lieke Knapen
alvast bedankt
Ineke
Hoi @Ineke van Felius,
Wanneer je met de rechtermuisknop op de bijlage klikt, kun je deze opslaan en daarna openen.
Hoi @Ineke van Felius,
Wanneer je met de rechtermuisknop op de bijlage klikt, kun je deze opslaan en daarna openen.
nee helaas dat lukt dus niet en ook via andere wegen niet te openen ook niet met hulp van ICT.
@Ineke van Felius
Ik probeer even mee te denken, Is het probleem dat je de bestanden niet kunt downloaden naar je computer, of krijg je de gedownloade documenten niet geopend?
Als het probleem alleen het openen is, probeer je de bijlages met een programma op je computer zoals word of excel of chrome ofzo te openen, of importeer je ze in Zenya?
Want ik denk dat dit een export is van itask, die kun je waarschijnlijk alleen bruikbaar in Zenya openen/importeren.
dit doe je zoals beschreven in deze Q&A:
Ga in de omgeving waar je het meldingstype wilt importeren naar: "Applicatiebeheer > Meldingen > Meldingstypen" en klik op toevoegen.
Selecteer vervolgens de optie 'Importeer een voorgedefinieerd meldingstype uit een bestand' en upload het meldingstype wat je gedownload hebt
Geen idee of dit de oplossing is hoor, misschien heeft ICT dit als bij je geprobeerd?
Hi Claudia,
Wij binnen het st. Antonius Ziekenhuis zijn sinds maart vorig jaar ook gestart met een Flow voor het aanmelden van nieuwe kwaliteitsdocumenten. Mocht je nog een voorbeeld willen inzien kan ik ook een export delen? Laat maar weten.
Groet,
Charissa van den Dikkenberg
Adviseur Centraal Documentbeheer