Skip to main content
Vraag

Actiepunt aanmaken (formulier invullen) toewijzen aan Gebruikersgroep

  • June 23, 2026
  • 0 reacties
  • 2 Bekeken

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7

Voorheen lukte het om een gebruikersgroep toe te voegen aan een actiepunt.

Nu krijg je bij eenzelfde nieuwe actie de gebruikersgroep niet meer te zien, is nochtans toegevoegd als OB en bij ingesteld als overige betrokkenen van de melding wijzigen.  Ik krijg maar enkele van de vele gebruikersgroepen zichtbaar, dus ook deze die hier in het voorbeeld is ingesteld komt nu niet meer in beeld wanneer ik deze zou willen wijzigen en terugzetten….

Zie ik iets over het hoofd of is er iets gewijzigd ??