Vraag

Actiepunt 'afhandelformulier invullen' automatisch veranderen bij nieuwe eigenaar

  • 25 January 2021
  • 9 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Wij hebben ingeregeld dat onze commissies een melding toe kunnen wijzen aan een andere afdeling. Hiermee veranderd de eigenaar van de melding. Wat echter niet automatisch veranderd is het actiepunt ‘afhandelformulier invullen’, deze actie blijft toegewezen aan de huidige coördinatoren. In het afhandelformulier komt vervolgens te staan dat deze in te vullen is door “iedere mogelijke coördinator”.  Hoe kan ik dit aanpassen naar de nieuwe eigenaar?


9 reacties

Hoi @Nicole Theunissen,

Is dit ‘Afhandelformulier’ het coördinatorformulier of is het een workflowformulier?

Reputatie 1
Badge +5

Hoi @Inge Kuijpers,

 

dit afhandelformulier is inderdaad een workflowformulier. 

 

groetjes Nicole

Wanneer je de melding toewijst aan een andere eigenaar (handmatig of automatisch via de workflow) kun je aangeven wat er met actiepunten voor de ‘oude’ eigenaar moet gebeuren:

Je kunt er dan voor kiezen om deze aan de nieuwe eigenaar toe te wijzen.

Reputatie 1
Badge +5

Dag @Inge Kuijpers,

 

dank voor je reactie. Ik heb dit eerder al nagezocht maar dit staat inderdaad standaard zo ingesteld bij ons als je iemand anders toewijst. Dus daar zit het probleem helaas niet.

 

groetjes Nicole

Waarschijnlijk komt het dan doordat het actiepunt voor het afhandelformulier niet was toegewezen aan alleen de huidige eigenaar maar aan elke mogelijke coördinator. De optie in de schermafdruk is alleen bedoeld voor actiepunten die enkel zijn toegewezen aan de huidige eigenaar.

Reputatie 1
Badge +5

Dat klinkt waarschijnlijk, is het dan noodzakelijk om in eerste instantie ook de voorkeurscoördinator actienemer te laten zijn? en zo ja, is het dan het gevolg dat alleen de voorkeurscoördinator het afhandelformulier in kan vullen? 

 

Groetjes Nicole

Je zou het actiepunt dan kunnen toewijzen aan de voorkeurscoördinator, die krijgt dan ook alleen de taak.

Wel kunnen alle andere coördinatoren dit actiepunt bij de details van de melding nog wijzigen en het actiepunt alsnog zelf oppakken.

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb in de test omgeving in de workflow aangepast dat het afhandelformulier niet door elke andere coördinator ingevuld kan worden maar door de voorkeurscoördinator.

Daarbij geef ik nog steeds tijdens het toewijzen aan de de actiepunten worden toegewezen aan de nieuwe eigenaar

Echter blijven de actienemers de coördinatoren van de afdeling die de melding willen toewijzen aan de andere afdeling. 

 

 

Hoi @Nicole Theunissen, ik zet je vraag dan door naar de servicedesk, zij pakken het verder op.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring