Graag even het advies van (ervaren) Flow gebruikers
In onze workflow zit een actiepunt “formulier invullen” dat verzonden wordt op het ogenblik dat de melding gebeurt. In 1ste instantie hadden we de idee dat de coördinator de melding mocht afsluiten vooraleer dit formulier is ingevuld. Binnen Flow is dit echter niet mogelijk gezien eens een melding afgesloten het uitvoeren van het actiepunt formulier invullen niet meer mogelijk is.
Hoe richten jullie dit in of brengen jullie de coördinator op de hoogte dat hij pas kan afsluiten van zodra het formulier is ingevuld.
Zijn er nog gebruikers dit het nuttig zouden vinden dat ook na het afsluiten van een melding bepaalde actieformulieren nog kunnen ingevuld en toegevoegd worden aan een melding.
Het afsluiten van de melding kan sneller dan het invullen van het betreffende formulier, dit is noodzakelijk toch heeft geen invloed op de verdere afhandeling van de melding, vandaar mijn vraag.
Nu dit de melding langer te blijven openstaan dan noodzakelijk vooraleer deze kan afgesloten worden.
Het zou fijn zijn mocht ik enkele tips ontvangen van hoe jullie hiermee omgaan/Flow inrichten?