Beantwoord

Actiepunt formulier invullen vanuit de flow aan meerdere actienemers toewijzen

  • 5 October 2021
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Wanneer je een actiepunt aan meerdere actienemers uitzet, kun je aangeven of het voldoende is wanneer 1 actienemer dit punt heeft afgehandeld of dat ze allemaal het actiepunt moeten afhandelen.

Wanneer ik vanuit de flow automatisch een actiepunt om een workflow formulier in te vullen, uitzet, heb ik die keuze niet? Ik neem aan dat het dan voldoende is wanneer 1 van de actienemers het formulier invult en verzend, of heb ik dat mis?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 12 October 2021, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @J.Vantricht, dat klopt inderdaad. Je kunt het formulier maar één keer verzenden, dus als iemand dat heeft gedaan is het actiepunt ook afgehandeld.

Badge +1

Als je een actiepunt aan gebruikersgroep hebt gehangen krijgt iedereen van de groep dan de melding dat er een actiepunt klaar staat? En hoe zit het dan met de taken? Heeft iedereen uit dat groepje dan dezelfde taak?

Reputatie 6
Badge +7

Ja, iedereen heeft de taak die bij het actiepunt hoort, maar wordt deze afgehandeld dan verdwijnt de taak. (als maar één persoon vanuit de groep het actiepunt hoeft af te handelen verdwijnt bij de rest ook de taak zodra een persoon dit uitvoert).

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring