Actiepunt formulier opnieuw aan melding toevoegen

  • 17 April 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Hoi,

Het komt een enkele keer voor dat een gebruiker bij een melding een actiepunt formulier verwijdert. Hierdoor blijft een melding hangen omdat niet meer aan de voorwaarden gedaan kan worden. Ik kan niet opnieuw het formulier er weer aanhangen. Als ik klik op actiepunt toevoegen, dan kan ik niet het betreffende formulier kiezen. Ik los het nu op door de voorwaarden bij een statusovergang tijdelijk te verwijderen en kan op die manier een melding alsnog afsluiten, maar dit is erg omslachtig. 

Is het mogelijk om een verwijderd formulier weer opnieuw toe te voegen, zodat een melding weer automatisch naar een volgende status kan gaan? 

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +6

wij lopen ook tegen dat probleem aan.

wij hebben dit opgelost door in de ‘Wat moet ik doen tabel’ het actieformulier toe te voegen. Met de tekst erbij dat dit alleen door de applicatiebeheerder toegevoegd mag worden. Op deze manier is het vrij makkelijk om het formulier alsnog uit te zetten en te laten invullen. 

Reputatie 1
Badge +5

Hoi Jenny,

 

Bedankt voor je reactie. 

Het kan zijn dat ons meldingsformulier er anders uitziet of anders is opgebouwd. Ik kan wel een actiepunt toevoegen en hier een formulier kiezen, maar de melding blijft dan alsnog hangen. Ik krijg de workflow niet meer opgestart ;) Het enige wat lukt is om bij iedere statusovergang de voorwaarden tijdelijk uit te zetten, maar dat is helaas zo omslachtig.  Hopelijk komt hier een keer een betere oplossing voor, 

 

Groet,

 

Kim 

Zie ook dit idee:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring