Lang geleden is de vraag al gesteld door Jeroen of er niet de mogelijkheid is om de optie (formulier kiezen) ook uit gezet worden, zodat alleen ‘actiepunt’ blijft staan.
(in het kader van: Wat men niet mag moet je afschermen/uit zetten). Zie Actiepunt om een formulier in te vullen toevoegen - welke formulieren kun je daar selecteren? | Zenya Community
Ik zie daar alleen geen antwoord op.
Het is nu al aantal keer misgegaan dat een formulier gekozen wordt dat we helemaal niet gebruiken binnen Salios, te weten ‘actiepunt ‘formulier invullen’ en actiepunt ‘oorzakenboom tekenen’. (in de workflow hebben we wel het beoordelingsformulier en prisma invullen in gebruik)
we willen medewerkers alleen de mogelijkheid geven bij aanmaken actiepunt dat ze dan een ‘actiepunt’ te kunnen kiezen en niet die opties ‘actiepunt ‘formulier invullen’ en actiepunt ‘oorzakenboom tekenen’. Zie ook screenshot welke keuzes men nu heeft en wat we dus niet willen:

Hoe en waar zet ik die andere opties uit? Ik kan het nergens vinden en zie ook bij de vraag van Jeroen daar geen antwoord op