Beantwoord

Actiepunt om een formulier in te vullen toevoegen - welke formulieren kun je daar selecteren?

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Vraag: onder de flow kun je een actiepunt of een actieformulier toevoegen:

Nu is mij niet helemaal duidelijk waar de keuze bij ‘Formulier invullen’ vandaan komt, want niet alle formulieren die er zijn, zijn beschikbaar, alleen een selectie, waarvan mij niet duidelijk is waar die selectie op gebaseerd is.

Kan deze optie (formulier kiezen) ook uit gezet worden, zodat alleen ‘actiepunt’ blijft staan.
(in het kader van: Wat men niet mag moet je afschermen/uit zetten)

Ik zie namelijk geen toegevoegde waarde voor het kiezen van een formulier dat niet in de voorwaardelijk regels is opgenomen. (Gaat de flow hier niet op blijven hangen??)

Ik zie wel een toegevoegde waarde voor een los actiepunt.

 

Ik hoor het graag

Jeroen

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 26 July 2022, 08:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Als je en formulier aanmaakt kun je kiezen of dit een meldformulier moet zijn of een formulier voor workflow en actiepunten.

Deze laatste kun je gebruiken voor actiepunt ‘formulier invullen’. Het ligt aan de rechten die je hebt ingesteld (zichtbaarheid formulier en wie de actienemers zijn) of een bepaald formulier zichtbaar is voor de gebruiker.

Reputatie 5

Je kunt hier “workflow- en actiepuntenformulieren” gebruiken. Echter, formulieren die al in de workflow zijn opgenomen worden uitgesloten bij actiepunten.

Je kunt hier “workflow- en actiepuntenformulieren” gebruiken. Echter, formulieren die al in de workflow zijn opgenomen worden uitgesloten bij actiepunten.

 

Dat betekent dat wanneer je alle workflow- en actieformulieren al hebt gebruikt in de workflow, je de knop voor het toevoegen van een actiepunt om een formulier in te vullen niet meer ziet.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring