Skip to main content

Ha allen,

• Als ik in een melding van een meldtype, als coördinator, voor mezelf actiepunt aanmaak, krijg ik daar dan geen email van;
  • Als ik een actiepunt voor een collega aanmaak, krijgt deze wel een email;
  • Het abonnement staat aan (Actiepunt aan mij toegewezen);
  • Ik krijg wel een email van actiepunten die volgens de workflow worden verstuurd;

Hoe stel ik in dat ik ook een email krijg van een actiepunt dat ik als coördinator (en eigenaar) in de melding met de hand aanmaak? Ik moet namelijk soms ook wat doen :)

Alvast dank!

Hallo Lucia,

hier ben ik zelf ook wel eens tegen aangelopen. Het is mij niet gelukt om een bericht te ontvangen over een actie die handmatig door mijzelf is aangemaakt.

Toen ik net in abonnementen keek zag ik ook de optie “Actie aan mij toegewezen (eigenaar melding)”.

Dus snel even getest, maar alsnog geen bericht in mijn mail.

Lijkt erop dat dit (nog) niet kan of mogelijk een bug is.

Groet,

Kees

Hallo ​@lsnoei 

Het is in het verleden een design keuze geweest dat er geen mail verstuurd wordt als een coördinator zelf een melding inlegt of actiepunt voor zichzelf aanmaakt omdat hij dit dan zelf bewust gedaan heeft en hier dus weet van heeft.

Een taak zou hij hier wel van moeten krijgen in zijn takenlijst.

@Cindy Segers dank je wel voor deze toelichting. Vooral in de testfase van een workflow gebruik ik mezelf in de eerste plaats als proefkonijn. Goed om te weten dat het testen van mailtjes altijd met een ander gedaan moet worden.