Beantwoord

Actiepunten toewijzen aan meerdere gebruikers wanneer er initieel maar 1 gebruiker is toegewezen

  • 12 June 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

Wij zien regelmatig dat actiepunten (vanuit de workflow aangemaakt) die toegewezen zijn aan meerdere gebruikers, ook toegewezen kunnen worden aan meerdere gebruikers. Maar zodra er maar 1 gebruiker is toegewezen is het niet meer mogelijk is om dat actiepunt aan meer dan 1 gebruiker toe te wijzen? 

Dit geldt ook als je (per ongeluk) van een actiepunt met meerdere gebruikers, veranderd naar 1 gebruiker, en daarna weer naar meerdere gebruikers wil, dan is het ook niet mogelijk?

Originele actiepunt toegewezen aan meerdere (5) gebruikers
Actiepunt toegewezen aan 1 gebruiker
Nu is het dus niet meer mogelijk om meer dan 1 actienemer te selecteren

 

ter vergelijk, dit is het scherm wanneer er meerdere actienemers gekozen kunnen worden

Meerdere actienemers tegelijk selecteren

 

Waarom is dit zo? Want wij zouden graag altijd de mogelijk hebben om meerdere actienemers te selecteren. Of is dit iets wat ik niet goed doe?

icon

Antwoord op het topic Tino Brouwer 14 June 2024, 15:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +3

Hallo Anette,

Dit is inderdaad het geval maar dit heeft te maken met een bug in de software. 
Dit is bug: 67439
Je kan een melding aanmaken waarbij je aangeeft last te hebben van deze bug via bovenstaande link. Hier kan je klikken op de “meld deze bug” knop 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring