Skip to main content
Beantwoord

Acties uitzetten in Flow

• November 20, 2025
  • 1 reactie
  • 3 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

In de module AUDITS kun je bevindingen aan iemand toewijzen die niet zo zwaar zijn als de verbetermaatregelen vanuit Acties.

Is zoiets vergelijkbaars in te richten in Flow waarbij je acties (niet zijnde verbetermaatregelen) kunt uitzetten naar personen, maar waarbij de melding wel gesloten kan worden. Of moet je hier een nieuw meldingstype of iets dergelijks voor aanmaken?

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi ​@jhollmann 

Je timing kon bijna niet beter: in Zenya 7.7.0 (release in december en januari a.s.) wordt het mogelijk om automatisch opvolgmeldingen (in een ander eenvoudig meldingstype) op te starten.
Ik hoop en verwacht dat het resultaat daarvan overeenkomt met je verwachtingen.

Ik stel voor dat je deze functionaliteit nader onderzoekt in je testomgeving zodra die in december is geupdate naar versie 7.7.0

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hoi ​@jhollmann 

Je timing kon bijna niet beter: in Zenya 7.7.0 (release in december en januari a.s.) wordt het mogelijk om automatisch opvolgmeldingen (in een ander eenvoudig meldingstype) op te starten.
Ik hoop en verwacht dat het resultaat daarvan overeenkomt met je verwachtingen.

Ik stel voor dat je deze functionaliteit nader onderzoekt in je testomgeving zodra die in december is geupdate naar versie 7.7.0