Beantwoord

Acties uitzetten op basis van ingevuld veld behalve wanneer dit veld de melder is

  • 19 April 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Badge

Hallo,

we proberen een flow in te richten waarbij 3 aparte velden moeten worden ingevuld met gebruikers. Deze velden worden gebruikt om vervolgens taken uit te zetten ter goedkeuring van de aanvraag.
Dit zijn verschillende lagen management. Hierbij is manager 3 hoger dan manager 1 in de hiërarchie. Dus als manager 3 de melding maakt dan hoeft manager 1 er niet meer naar te kijken. Ook wanneer de melder één van deze managers is hoeft deze geen taak, want dan moet deze persoon zijn eigen melding keuren wat natuurlijk raar is.
Nu heb ik de volgende uitzonderingen gemaakt:
 

Wanneer ik mijzelf invul in het veld Medisch manager vakgroep of de overige 2 verwacht ik dit actiepunt niet te krijgen. Toch krijg ik een actiepunt. Waar gaat het fout?

icon

Antwoord op het topic e.franssen 26 April 2024, 15:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Joost Lauwen

Welkom bij de community!

Je maakt nu gebruik van de "of” optie, dit betekent dat wanneer er aan één van de drie voorwaarden wordt voldaan, het actie formulier wordt verstuurd.
Je geeft aan: "Ook wanneer de melder één van deze managers is, hoeft deze geen taak", er dient dan gebruik te worden gemaakt van optie EN tussen de voorwaarden. Geen van allen mag de aangemelde gebruiker zijn.
Voor het stuk "Dus als manager 3 de melding maakt dan hoeft manager 1 er niet meer naar te kijken." dient er nog een extra voorwaarden toegevoegd te worden.

De optie "De aangemelde gebruiker” blijk niet helemaal correct te werken, daarvoor hebben we bug 65905 ingelegd.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring