Beantwoord

Actieve Link naar document maken in een meld of actie formulier

  • 22 September 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

ik ben bezig met het ontwerpen van een meldingstype. Tijdens het invullen van het formulier moet er een invulbaar word formulier uit DOCs worden ingevuld. Om het voor de gebruiker makkelijker te maken wil ik graag een hyperlink op de betreffende plek van het actieformulier zetten naar het document in DOCs waar het word formulier gedownload kan worden.

Alleen kan ik nergens instructies vinden hoe ik een actieve hyperlink kan invoegen! Ik kan de hyperlink wel in een tekst vak zetten en deze dan op alleen lezen zetten, maar dan moet de link gekopieerd en geplak worden want dit wordt geen actieve hyperlink

Het ideaalste zou zijn als ik een veld "verwijzing” zou invoegen met een standaard waarde en deze dan op alleen lezen te zetten zodat de verwijzing altijd naar de gepubliceerde versie van het document verwijst. Maar volgens mij kan ik bij verwijzing geen standaard waarde voor een veld opgeven, dus dat lukt niet.

Wie heeft hier wel een werkende oplossing voor en kan mij die uitleggen?

 

Alvast bedankt,

Groetjes Annette

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 27 September 2021, 13:45

Bekijk origineel

1 reactie

Je zou een “Toelichting” veld in het ontwerp van het formulier kunnen opnemen. In dit veld heb je de mogelijkheid om een hyperlink via de hyperlinkwizard toe te voegen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring