@JGeroen
Het is inderdaad zo dat in de activiteitenlog enkel verschijnt “Melding ‘...’ is automatisch toegewezen aan ‘naam voorkeurscoördinator’. Deze ontvangt dan een systeememail welke niet vermeld staat onder activiteitenlog.
Als je dit wel zichtbaar wil onder activiteitenlog kan je misschien eens kijken naar dit topic en het antwoord van Chaim:
Wel e-mail bericht over nieuwe melding maar geen taak | Infoland Community
Misschien kan je daar al wat uit halen.
Ik volg in ieder geval met interesse mee welke reacties je nog mag ontvangen :)….
Hoi @JGeroen,
Als je ergens een taak voor krijgt, wordt dat gelogd, er wordt dan niet gelogd dat je daar ook een e-mailbericht voor krijgt.
Berichten die via abonnementen worden verstuurd, worden niet gelogd. Dat geldt dus bijvoorbeeld ook voor berichten over deadlines.
Dit is een bewuste keuze.
Goeiedag @Els Lowette en @Inge
Leuk zo snel antwoord te krijgen. Beide zaken heb ik in overweging genomen.
Het voorbeeld van Chaim is nuttig, dat heb ik ook overwogen. De bedenking daarbij is dat er niets mis is met het versturen of toewijzen van de meldingen, ik vertrouw meer op de software dan op mijn manuele werkstroom instellingen. Alleen er staat in de activiteitenlog niet dat er een bericht werd verstuurd en ik ben bezorgd dat dit mogelijk tot discussie leidt; “Is die voorkeurscoördinator dan wel verwittigd van de melding?”
Mijn suggestie: dat de ‘entry’ in de activiteitenlog op basis van de abonnementsinstellingen weergeeft of er een mail verstuurd is of niet.
Bedankt, groeten
Jeroen