Skip to main content
Beantwoord

Activiteitenlog geen vermelding systeem acties?

  • 1 July 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Goeiedag

In de vernieuwde workflow voor onze Patiënt Incident Meldingen is het onder activiteiten niet zichtbaar dat het systeem een bericht uitstuurt. Voor de volledigheid wanneer een voorwaardelijke actie wordt uitgevoerd, op basis van een trigger, dus wel. Dus; een nieuw incident wordt aangemaakt, de coördinator waaraan dit automatisch wordt toegewezen zal dan een mail krijgen, uit een test blijkt dat dit ook gebeurd, echter de activiteitenlog toont dit niet aan.

 

Hoe kunnen we dit oplossen, zonder voor elke standaard mail handmatig in te stellen op de statusovergang.

 

Groeten
Jeroen

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@JGeroen 

Het is inderdaad zo dat in de activiteitenlog enkel verschijnt “Melding ‘...’ is automatisch toegewezen aan ‘naam voorkeurscoördinator’.   Deze ontvangt dan een systeememail welke niet vermeld staat onder activiteitenlog.  

Als je dit wel zichtbaar wil onder activiteitenlog kan je misschien eens kijken naar dit topic en het antwoord van Chaim:

Wel e-mail bericht over nieuwe melding maar geen taak | Infoland Community

Misschien kan je daar al wat uit halen.

Ik volg in ieder geval met interesse mee welke reacties je nog mag ontvangen :)….

Hoi @JGeroen,

Als je ergens een taak voor krijgt, wordt dat gelogd, er wordt dan niet gelogd dat je daar ook een e-mailbericht voor krijgt.

Berichten die via abonnementen worden verstuurd, worden niet gelogd. Dat geldt dus bijvoorbeeld ook voor berichten over deadlines.
Dit is een bewuste keuze.

Badge +1

Goeiedag @Els Lowette en @Inge

Leuk zo snel antwoord te krijgen. Beide zaken heb ik in overweging genomen.

Het voorbeeld van Chaim is nuttig, dat heb ik ook overwogen. De bedenking daarbij is dat er niets mis is met het versturen of toewijzen van de meldingen, ik vertrouw meer op de software dan op mijn manuele werkstroom instellingen. Alleen er staat in de activiteitenlog niet dat er een bericht werd verstuurd en ik ben bezorgd dat dit mogelijk tot discussie leidt; “Is die voorkeurscoördinator dan wel verwittigd van de melding?”

Mijn suggestie: dat de ‘entry’ in de activiteitenlog op basis van de abonnementsinstellingen weergeeft of er een mail verstuurd is of niet. 

Bedankt, groeten

Jeroen

Reageer