In iProva hebben wij onze organisatie-structuur weergegeven in de Organsiatie-eenheden (OE). Het is als hiërarchisch opgebouwd en ziet er als volgt uit:
- MMC (hele organisatie)
- Acuut (Zorggroep)
- Spoedeisende Hulp (Afdeling)
- …
- …
- Beschouwend (Zorggroep)
- Polikliniek Interne Geneeskunde (Afdeling)
- Verpleegafdeling 2D (Afdeling)
- ...
- Acuut (Zorggroep)
Wanneer men een melding maakt dan kan men bij de eerste vraag op het formulier ‘Welke afdeling moet de melding afhandelen?’ uit de onderste takken (Afdeling) van de onderwerpenboom (OE) kiezen. Dit bepaalt wie de melding toegewezen krijgt.
Om rapportage te maken exporteer ik regelmatig meldingen naar Excel. Echter wordt alleen de gekozen afdeling geëxporteerd en niet de laag erboven (Zorggroep). Wanneer ik ziekenhuisbrede rapportage maak en op zorggroep wil rapporteren, dan moet ik in Excel een kolom toevoegen en bij alle afdelingen handmatig de zorggroep aangeven.
Ik zou graag zien dat de hele hiërarchische structuur meegenomen wordt in de export naar Excel. Deze structuur zit nl in iProva en het zou me heel veel tijd schelen.
Wie loopt hier meer tegen aan en/of heeft een makkelijke oplossing voor dit probleem.