Beantwoord

Alle hierarchische lagen van de organisatie-eenheid exporteren naar Excel vanuit meldingen

  • 14 September 2020
  • 10 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

In iProva hebben wij onze organisatie-structuur weergegeven in de Organsiatie-eenheden (OE). Het is als hiërarchisch opgebouwd en ziet er als volgt uit:

  • MMC (hele organisatie)
    • Acuut (Zorggroep)
      • Spoedeisende Hulp (Afdeling)
    • Beschouwend (Zorggroep)
      • Polikliniek Interne Geneeskunde (Afdeling)
      • Verpleegafdeling 2D (Afdeling)
      • ...

Wanneer men een melding maakt dan kan men bij de eerste vraag op het formulier ‘Welke afdeling moet de melding afhandelen?’ uit de onderste takken (Afdeling) van de onderwerpenboom (OE) kiezen. Dit bepaalt wie de melding toegewezen krijgt.

Om rapportage te maken exporteer ik regelmatig meldingen naar Excel. Echter wordt alleen de gekozen afdeling geëxporteerd en niet de laag erboven (Zorggroep). Wanneer ik ziekenhuisbrede rapportage maak en op zorggroep wil rapporteren, dan moet ik in Excel een kolom toevoegen en bij alle afdelingen handmatig de zorggroep aangeven.

Ik zou graag zien dat de hele hiërarchische structuur meegenomen wordt in de export naar Excel. Deze structuur zit nl in iProva en het zou me heel veel tijd schelen.

Wie loopt hier meer tegen aan en/of heeft een makkelijke oplossing voor dit probleem.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 14 September 2020, 14:25

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi @Jeske van Gassel,

Dit probleem is bij ons bekend als een bug. Ik zal jouw vraag daar aan koppelen zodat je de status van deze bug kunt volgen.

Reputatie 5
Badge +8

@Inge Kuijpers, weet jij ook wanneer deze bug wordt opgepakt? wij hebben onze OE net helemaal vernieuwd/ veranderd ivm een nieuwe organisatiestructuur en dan zal ook meer moeten worden gerapporteerd op clusterniveau ipv op afdelingsniveau (net zoals bij @Jeske van Gassel). Is dit iets wat binnenkort op het lijstje staat om te worden opgepakt?

Hoi @Berber Werkman,

Ik zal de bug ook aan een ticket voor jullie organisatie koppelen, je kunt de prioriteit van de bug dan blijven volgen.

@Inge Kuijpers 

 

Beste Inge,

Zou je ons (Maasstad Ziekenhuis) ook aan dit ticket willen koppelen? Het zou voor de rapportages heel fijn zijn als dit wel zou kunnen. 

 

Alvast bedankt!

Michelle Verhof

Hoi @MaasstadMichelle,

Onze servicedesk gaat dat voor je doen en zal je het bugnummer doorgeven.

Reputatie 5
Badge +8

Is er al enig zicht op wanneer deze bug opgelost is?

Via mijn.infoland.nl kun je de status van de bug (62079) volgen.

Reputatie 1
Badge +1

Graag ook namens Mondriaan. Wij hebben dezelfde wens (bug 62079). Wil je ons ook aan deze bug koppelen

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @janssh,

Ik heb een melding aangemaakt op jouw naam en de bug daaraan verbonden.

In versie 6.3 van Zenya wordt het volgende aangepast, zie ook de update-pagina:

Volledige pad voor organisatie eenheden en onderwerpen voortaan terug te zien bij de lijst van meldingen en rapporten

Momenteel wordt voor organisatie eenheden en onderwerpen van een melding altijd alleen het gekozen antwoord/niveau getoond. Dat is ook belangrijk, want dat is waar het uiteindelijk ook om gaat. Maar als je op verschillende organisatieonderdelen dezelfde afdelingen of teams hebt zitten, kan het heel fijn zijn als je de bovenliggende eenheden ook kan zien. Zo krijg je namelijk inzicht in waar de melding vandaan komt.

Daarom hebben we bij meldingen, voor de organisatie eenheid en de onderwerpenboom, een verbetering doorgevoerd in de zichtbaarheid van het volledige hiërarchische pad van de gekozen eenheid of het onderwerp.

We hebben dit verbeterd op twee plekken, namelijk:

  • De lijst van meldingen
  • De lijst rapportages over meldingen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring