Skip to main content

Is het mogelijk om een analysetool die standaard gebruikt wordt door onze ARBO afdeling, vast te zetten op het tabblad analyse in een melding?

Hallo Jakob,

zou je misschien iets meer details willen delen? Bijvoorbeeld enkele schermafbeeldingen van hetgeen wat de ARBO afdeling nu gebruikt. Als je ook zou kunnen uitbeelden wat je verwacht te vinden, dan is jouw vraag wat mij betreft helderder.

Vanuit Zenya zijn er natuurlijk een aantal “analyse” tools beschikbaar. Deze zijn volgens mij gewoon in te zien en te maken vanuit het tabblad analyse.

Wel kan je een actie zoals een “oorzakenboom tekenen” automatisch verzenden bij een statusovergang, al dan niet onder voorwaarden.

 

Groet,

Kees


Hoi Kees,

 

Deze risico analyse wil men vast in de meldingen van de ARBO op het tabblad Analyse.

 

 

Groet Jakob


Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel bekend ben met het maken van analysemodellen, maar dit is wel een mooi excuus om mij daarin te verdiepen.

Het overzicht met die puzzel stukjes (eerste schermafbeelding) komt mij zo niet bekend voor. Waarin is dat gemaakt?

Wel ben ik een klein tijdje aan het onderzoeken geweest wat er allemaal mogelijk is met classificatiemodellen (door gewoon op alle knopjes te drukken) en de training Classificatiemodel voor analyseren van oorzaken bij meldingen | Infoland Community te bekijken.

Het is mij niet gelukt om een handig middel te maken waarbij je de vraagstelling alvast kan maken waar je vervolgens ook tekstueel antwoord op wilt geven.

Dus tot dusver, helaas dat ik je niet verder kan helpen.


Hoi @Kees van Roijen en @Jakob Mulder,,

De schermafbeelding van Jakob komt uit de module ‘Risico analyse (FMEA)'. 

Het is niet mogelijk om deze standaard aan een melding te koppelen, bij meldingen kun je de oorzakenboom gebruiken.


Reageer