Is het mogelijk om vanuit het systeem automatisch een e-mail te sturen naar mede-eigenaren? Nu moet je dit per mede-eigenaar doorvoeren. Dit maakt het wat omslachtig. Het is fijn dat als iemand in het proces iemand mede-eigenaar maakt die een e-mail buiten het systeem om stuurt, omdat dit niet automatisch wordt gegeneerd.
Hallo
ik heb even gekeken naar de mogelijkheden bij het versturen van een e-mail bij een statusovergang.
Wanneer je een geautomatiseerde e-mail wilt versturen dan staat deze optie bij het instellen van de actie.
Uit jou verhaal begrijp ik dat je direct een berichtgeving wilt versturen op het moment dat iemand handmatig mede-eigenaar wordt gemaakt. Ik vermoed dat je hiervoor een statusovergang nodig hebt. Deze zal je handmatig moeten instellen.
Het veld “Mede-eigenaar” is nog geen instelbaar veld bij statusovergangen, met andere woorden, je kan geen automatische statusovergang in gang zetten wanneer je een mede-eigenaar toevoegt.
Berichtgeving over Mede-eigenaarschap is ook niet in te stellen bij abonnementen, dus daar zal je ook geen oplossing vinden.
Hoop dat je hiermee verder kunt.
Groet,
Kees
Hoi
Je kunt nu inderdaad alleen automatisch een mail naar alle mede-eigenaars sturen via een statusovergang.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.