Beantwoord

Bij invullen formulier geen mogelijkheid om terug te keren naar startpagina

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Het is ons opgevallen dat er sinds Zenya 6.3.0. bij het maken van een nieuwe melding of het invullen van een formulier bij een melding een nieuw tabblad wordt geopend. Als je vervolgens in dit tabblad zit, functioneert de zwarte balk niet meer. Je kunt dus niet op Zenya klikken om terug naar de startpagina te gaan. 

Wij vragen ons af wat de reden hiervoor is en of dit teruggedraaid kan worden? Medewerkers zijn er nu goed aan gewend geraakt dat ze op Zenya moeten klikken om terug naar startpagina te gaan en nu lijkt dit bij deze gevallen niet meer te werken, jammer!

icon

Antwoord op het topic Thomas de Groot 6 February 2023, 15:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Hallo Mila,

er zijn technische redenen waarom de bovenbalk in verschillende schermen er anders uit ziet en het gedrag ook anders kan zijn. We zijn voornemens om een consistentere balk over de gehele applicatie te maken. Zoals het er nu naar uit ziet zal dit stapsgewijs geïntroduceerd worden. Er liggen dus veranderingen in het verschiet, of daarmee het gedrag zoals je het beschrijft ook aangepast wordt kan ik nog niet bevestigen. Ook kan ik niet aangeven wanneer het specifiek voor dit scenario gewijzigd gaat worden.

Reputatie 4
Badge +6

@Thomas de Groot 

 

Wij zijn afgelopen week over gegaan naar deze versie en hebben sindsdien al meedere vragen ontvangen waar de terug naar of de knop waarmee het hamburger menu opent gebleven is. Wij sluiten ons aan bij de wens dat deze mogelijkheid terug komt.

Groet Diana 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring